język: PolskiEnglish

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz

ISBN978-83-924119-8-7

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230x160 mm

Rok wydania2012

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta

Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.

Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Spis treści

WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu

Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator