język: PolskiEnglish

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

WydawnictwoMotomarketing

AutorAnna Leśnikowska-Jaros, Maciej Matczak

ISBN978-83-924119-5-6

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230 x 160mm

Rok wydania2010

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

SPIS TREŚCI

1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 
2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE 
4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 
5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 
6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 
7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!

Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator